یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تلفن اينترنتي وايمکس ايرانسل راه اندازي شد

تیک نیوز

یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۸:۰۰


اپراتور ايرانسل در آستانه آغاز به کار دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران تله کام 2011 ، از سرويس هاي جديد در حوزه وايمکس رونمايي کرد.

وايمکس نيوز - محصولات و خدمات جديد وايمکس ايرانسل امروز شنبه در نشست خبري معرفي شد که از جمله اين محصولات مي توان به سرويس تلفن اينترنتي وايمکس، چتر وايمکس ايرانسل، مودم بي سيم جيبي و سرويس ارزش افزوده تلفن اينترنتي وايمکس اشاره کرد.
سرويس تلفن اينترنتي ايرانسل يا VOIP که با فناوري تبديل سيگنال هاي آنالوگ صوتي به داده هاي ديجيتال و انتقال آن از طريق بستر وايمکس عمل مي کند، از جمله محصولات نوين ايرانسل است که امروز رونمايي شد.
اين سرويس با ويژگي هايي چون بي نيازي به خط تلفن و يا سيم‌کارت و پرداخت هر گونه هزينه فعالسازي، امکان برقراري تماس هاي تلفني داخلي و بين المللي مقرون به صرفه را براي کاربران وايمکس ايرانسل فراهم مي کند.
VoIP علاوه بر امکان نصب بر روي گوشي تلفن ثابت، از طريق تلفن نرم افزاري ايرانسل نيز ارتباط تلفني به همراه انتقال متن و تصوير را امکانپذير مي کند.
اين سرويس داراي امکانات ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلي، کنفرانس تلفني(تصويري، صوتي و متني)، انتقال تماس، خط گروهي و انتظار مکالمه براي کاربران تجاري است.
ايرانسل همچنين در ميان محصولات مرتبط با وايمکس خود، محصولي به نام " چتر وايمکس ايرانسل" را رونمايي کرد. که اين سرويس مي تواند خلاء موجود در امکان دسترسي به اينترنت پر سرعت بي سيم در محيط هاي عمومي را برطرف کرده و گام جديدي در توسعه شاخص هاي ارتباطي کشور بردارد.
چتر وايمکس ايرانسل قرار است در محيط هايي چون رستوران ها و کافي شاپ ها، مراکز آموزشي و دانشگاهي، و حتي ادارات و بيمارستان ها، امکان اتصال به اينترنت پرسرعت را براي کاربران فراهم کند.

اين سرويس به دو صورت اتصال از طريق حساب کاربري وايمکس و يا اتصال از طريق حساب شخصي که به شناسه و رمز عبور وايمکس نياز دارد، امکان اتصال به اينترنت را بدون نياز به خريد مودم وايمکس براي کاربران فراهم مي کند.
ايرانسل همچنين از مودم بي سيم جيبي که قابليت اتصال به اينترنت از طريق وايمکس بدون نياز به برق شهري را براي کاربران فراهم مي کند رونمايي کرد که به زودي به بازار عرضه خواهد کرد.
اين مودم قدرت گيرندگي بالا، قابليت استفاده همزمان چندين کاربر با استفاده از واي فاي، سهولت در حمل و نقل، قابليت شارژ از طريق رابط USB و قدرت بالا در دريافت و ارسال اطلاعات را به همراه دارد.
همچنين رونمايي از خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن اينترنتي وايمکس ايرانسل به عنوان جايگزين سيستم سنتي تلفن داخلي شرکت ها، جنبه هاي تجاري نويني از اينترنت بي سيم را در کانون توجه فعالان اقتصادي قرار داد.
اين سرويس، رفع نياز مشترکان تجاري به خريد سخت افزارPBX ، کاهش چشمگير هزينه مکالمات، طبقه بندي شماره گيري داخلي، ارتباطات داخلي بين شعب و نمايندگي ها، تماس با شماره داخلي يا شناسه وايمکس و غيره جنبه هاي نويني از قابليت هاي تجاري و شرکتي وايمکس را به کاربران عرضه مي کند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو